Hej!

Världens bästa rubrik! Jag är så hemskt ledsen för den dåliga rubriken! Ja har olika anledningar för att jag inte bloggar ex... Jag orkar inte , glömmer att jag har en blogg , och tycker det är onödigt att blogga om det är inte folk som läser?
Vilka är det som läser ( följer ) den? Kommentera gärna! Dagens outfit orkar jag inte lägga upp så säger vart jag har köpt kläderna och var lite senare!
Sista dagen är det ju imon , jag är ju som sakt inte muslim utan kristen och jag firar påsk!
Så det blir lov fredag och en hel vecka! :D
Jag hatar en grej men människor!
När man ramlar börjar de skratta och man vill bara gråta!?

Idag hade jag på mig en tröja från gina som bästis köpt så vet inte hur mycket den kostade!
Och ett par jeans från JC för 500 - 700 kronor minns inte riktigt hur mycket dem kostade men aa och converse då för 700 kronor!
Jag hade på mig min klockan (blåa) ring och armband som ni kan se på andra inlägg!
Just nu kollar jag på chuck!
Planerar att lägga mig senare vid tio tiden!

Jag får se när jag bloggar igen och om jag orkar!
bilderna är Tose Proeski och Michael Jackson! Två asssss grymma kändisar som har dött! Inte hört deras låtar ? Sök på youtube! ;)

PUSS! :* <3






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]