Tjenare! <3

Heeej hej alla mina snyggingar! :P HHAHA , jag har inte varit ute idag jag har sorterat mig garderob :) Det var första gången jag tyckte det var kul huhu! Just nu lyssnar jag på musik & jag har precis pluggazt klart :D Vill ni ha dagen outfit? Haha , ni kan få se en bild på den senare ;) Bloggar just nu inte från mobilen så det tar jäääättte lång tid tills jag har importerat! Senare när jag kommer blogg igen så kommer det att komma en  överraskning ;) HEHEH vill ni ha en ledtråd!? Ni får 3 ledtrådar!

1. En heeeeeeeeeeeeeelt underbar ....!
2. ....Är tväääääääääääääääär snygg!
3. .....Älskar .....!

HAhahah det får ni klura ut! :P
Ja vet inte om jag kommer lägga ut en bild på den "grejen" hööh!
Men i får se senare och så får ni se dagen outfit senare :*
Bilderna från när jag och min bror var ute , vet jag inte om jag kommer lägga upp för jag vet inte riktigt när!

Puss! <3


Älskar honom! Men det är inte han som är överraskningen! ;)


Anonym

*MIN ahha

2012-03-28 | 18:08:22 |
Anonym

Bloggar *

2012-03-28 | 18:08:47 |
DEt är jag som har kommenterat till inlägget! / Annaaaaa <3

Blogga*

2012-03-28 | 18:09:57 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]